آخرین خبرها
خانه / آموزش / آمار از دیدگاه دکتر عین الله پاشا
پرسش کن، پاسخ بگیر، تحلیل کن
آمار از دیدگاه دکتر عین الله پاشا

آمار از دیدگاه دکتر عین الله پاشا

آمار علم استقرا (از جزء به کل) و احتمال علم قیاس (کل به جزء) است و داستان لقمان اولین مثال آماری و داستان شیطان اولین مثال احتمال است.

یکی از خاصیتهای آمار این است که مفاهیم به صورت کمی بیان می شود و این همان چیزی است که کپلر به آن اشاره دارد که خداوند جهان را به زبان اعداد آفریده  و این بزرگترین هنر آمار است.

 

 

آمار علم استقرا (از جزء به کل) و احتمال علم قیاس (کل به جزء) است و داستان لقمان اولین مثال آماری و داستان شیطان اولین مثال احتمال است. یکی از خاصیتهای آمار این است که مفاهیم به صورت کمی بیان می شود و این همان چیزی است که کپلر به آن اشاره دارد که خداوند …

این بازبینی را بررسی کنید

رای کاربر: 3.12 ( 6 نظر)
0

درباره‌ی مدیر آمار.ir

مدیر آمار.ir

یک نظر

  1. Avatar

    سلام . وقتتون بخیر . آقای دکتر بنده دانشجوی ارشد صنایع هستم . این ترم پایان نامه دارم و چون بایستی از مقالات isi استفاده کنم در برخی از قسمت های آماری دچار مشکل هستم . اگه برای شما مقدور هست میخواستم از طریق ایمیل ، برخی قسمت هایی را دچار مشکل هستم را براتون ارسال کنم تا اگه امکانش هست بنده را راهتمایی کنید .
    [email protected]
    ممنون میشم ایمیلتونو برام بفرستید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بالا

© 2005-2015 کپی رایت توسط : آمار.ir - (کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.) برداشت مطالب فقط با اجازه و ذکر منبع امکان پذیر است .