loading

هشدار!

به منظور طراحی پرسشنامه شما می بایست ایمیل و شماره تلفن همراه خود را دربخش ناحیه کاربری فعال نمایید.

توجه!

نظر شما با موفقیت ذخیره شد لطفا منتظر تایید مدیر باشید

کدام شرکت اتوبوس بین شهری خدمات بهتری به مسافران میدهد؟

در حال اجرا ...
1.
نتایج و جمع بندی نظرسنجی

پرسشنامه پیش رو در مرحله نظرسنجی می باشد. پس از اتمام آن نتایج آماری در همین بخش تحلیل خواهد شد.

به منظور درج دیدگاهای خود در این مورد از بخش پایین همین صفحه استفاده نمایید.

 

دیدگاه ها در مورد "کدام شرکت اتوبوس بین شهری خدمات بهتری به مسافران میدهد؟"

  1. Zahra گفت:

    با سلام
    من در مورد هیچکدام جز همسفر تجربه ای ندارم و اینجا مایلم در مورد تجربه و شکایتی که از این شرکت دارم صحبت کنم.
    سفر ما از اصفهان به تهران در تاریخ ۱۵ تیر صورت گرفت. . چون معلوم نبود که دقیقا چه ساعتی به تهران میرسیدیم و هم اینکه انتظار داشتیم این شرکت طوری برنامه ریزی کرده باشد که به هنگام اذان مغرب راننده بتواند توقف داشته باشد به راننده یاداوری کردیم که هنگام اذان توقف کند اما ایشان و کمک راننده ایشان با لحن بی ادبانه و توهین امیزی و با گستاخی پیشنهاد ما را رد کردند.
    و بعدا که به دفتر همسفر در تهران میدان ارژانتین رجوع کردیم انها حتی یک فرم شکایت هم نداشتند و از این کار راننده دفاع هم کردند. البته من کاملا در اشتباه بودم که فکر میکردم راننده که با رفتارش باعث شده بود مسافران نیز به ما اهانت کنتد مقصر اصلی است!
    با کمی تدبر به این نتیجه رسیدم که کل سیستم این شرکت هیچ بها و ارزشی برای قانون و قانونمندی در شرکت خود قائل نیستند و به علت دین زدگی اکثرا ترجیح میدهند حتی به قیمت زیر پا گذاشتن قانون شرکت خود و قانون مملکت اسلامی با افراد مذهبی برخورد کنند و به اصطلاح هیچ فرصتی برای اقامه نماز و عبادت در طول سفر ندهند!
    من به خاطر اینکه سالهاست در کشور غیر مذهبی مثل استرالیا زندگی میکنم و سالهاست احترام و ارزشی که در جای جای هر اداره و شرکتی به قانون در این مملکت شاهد هستم بسیار از اینگونه برخوردها و تمسخرها ناراحت شدم و به این نتیجه رسیدم که مردم ایران خودشان با این بی قانونی تیشه به ریشه مملکت میزنند و اصلا شخص بخصوصی را چه در بالا و چه پایین نمیشود مقصر دانست بلکه افراد چه در بالا و چه در پایین با چنین فرهنگی متاسفانه چنین ساختاری را پایگذاری میکنند. در کشوری چون استرالیا حرف اول قانون مملکت است و تک تک افراد برای برقراری قانون و قانونمندی خواسته ها و اعتقاد شخصی خود را زیر پا میگذارند درست برعکس ایرانیان داخل ایران!
    به امید روزی که مردم به جای الگوبرداری از سگبازی و بی عفتی و بی عصمتی و بی دینی از اخلاق و فرهنگ قانوندوستی و قانونمندی انها الگو برداری کنند نه از بی دینی و بی نزاکتی انها!

دیدگاهتان را بیان فرمایید :

اطلاع رسانی

آیا می دانستید که می توان با کمک سامانه نظرسنجی ساز "پرسش کن، پاسخ بگیر، تحلیل کن" به راحتی نظرات و ایده های مشتریان خود را دریافت کنید؟

فقط کافیست با استفاده از لینک زیر عضو شوید و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.