loading

هشدار!

به منظور طراحی پرسشنامه شما می بایست ایمیل و شماره تلفن همراه خود را دربخش ناحیه کاربری فعال نمایید.

توجه!

نظر شما با موفقیت ذخیره شد لطفا منتظر تایید مدیر باشید

نظرسنجی بهترین فروشگاه اینترنتی سال 95 ایران

در حال اجرا ...
1.
2.
3.
نتایج و جمع بندی نظرسنجی

پرسشنامه پیش رو در مرحله نظرسنجی می باشد. پس از اتمام آن نتایج آماری در همین بخش تحلیل خواهد شد.

به منظور درج دیدگاهای خود در این مورد از بخش پایین همین صفحه استفاده نمایید.

 

دیدگاه ها در مورد "نظرسنجی بهترین فروشگاه اینترنتی سال ۹۵ ایران"

  1. محمد حسین داروغها گفت:

    سلام به همه
    من از فروشگاه اینترنتی ۴۱۴۰ خرید کردم ، لوازم خونگی ، هم بسته بندیشون عالی بود هم اینکه خیلی زود فرستاند و خداییش قیمتش فوق العاده بود ، آف های خیلی خوبی داره ، یه جورایی توی بازارم نمیشه این قیمتارو پیدا کرد ، پیشنهاد میدم به همه یه خرید بزنن ازش
    ۴۱۴۰٫ir

  2. علی گفت:

    من دو مرتبه از بامیلو خرید کردم ، و از محصولاتش راضی نیستم واقعا بی کیفیتن

  3. یونس گفت:

    سلام این سایتها همه خییلی خوبن ولی من خودم به شخصه خرید از وایت کالا رو به بقیه سایتها ترجیح میدم

  4. senita گفت:

    من برای لوازم التحریر همیشه از گاج مارکت خرید میکنم.فوق العاده است

  5. denira گفت:

    سایت مدیسه چجوریه؟کسی تا به حال خرید داشته ازش؟

  6. Ali گفت:

    سلام ، دوستاني فروشگاه اينترنتي تگ موند(tagmond) ، در زمينه فرستادن كالا چجوري هست ؟؟

  7. رویا گفت:

    سلام
    من از بامیلو خرید کردم. یک کیف موبایل چرم قهوه ای روشن. اما یک کیف مشکی با کیفیت بد دریافت کردم. زمان دریافت هم با تاخیر چند روز صورت گرفت. کالا ارزش مالی نداشت اما تمایل داشتم عملکرد آنها را بررسی کنم. بیش از ۱۰ بار ایمیل زدم که جنس را تعویض کنید (تلفن ها رو که اصلا پاسخگو نبودند). بالاخره برای آخرین بار که نوشتم نیازی به تعویض نیست و منصرف شدم پاسخ دادند که در سایت انجامش بده. اما سایت هم پاسخگو نبود. بالاخره امدند درب منزل و جنس را پس گرفتند حدود یکماه می گذرد اما هنوز پولی دریافت نکردم. ایمیل شکایت زدم می گن ما فقط واسطه فروش هستیم. احساس بدی به انسان دست می ده این که بازیچه امیال دیگران شده. واقعا خرید از بامیلو اشتباه محض است. مغایرت کالا بسیار مشاهده می شه و متاسفانه تعویض ندارن و برای برگرداندن پول هم که فعلا دریافت نکردم که نتیجه رو خدمتتون بگم. اگر فردی هستید که اینگونه مسائل رفتاری و دروغگویی ناراحتتون می کنه اکیدا توصیه می کنم بامیلو رو فراموش کنید
    از دیجی کالا هم چندین بار خرید داشتم و تا به حال نه از نظر زمان دریافت و نه مغایرت جنس مشکلی نداشتم و کاملا راضی بودم. البته تا به حال دچار مشکل تعویض کالا نشدم تا در این زمینه هم بررسی داشته باشم.
    از نظرسنجی شما سپاسگزارم

  8. محمود گفت:

    من کلی خرید داشتم از سایتهای مختلف.از همشون دیجی بهتره.هم سریع میفرسته هم تو برگشت پول سریعه.داداش وقتی تو خرید جنس دقت نمیکنی دیجی چکارست خودش که تولید نکرده.البته دیجی اگه میبینه یه جنس مشکل باره باید ورداره از سایت.من از بامیلو خرید داشتم سوم خرید کردم شانزدهم نفرستادم برگشت پول زدم تا الان که بیست و هشتم پولمو ندادن.میگن به حسابت ریختیم اونم الکی.جنساش همه اشغال و تخفیف هاش بیشترش غیر واقعیت.هرچی هست به غلط کردن اندااختنم.چند ساله از دیجی میخرم مشکل نداشتم.از سایمان دیجیتال هم خرید داشتم عجب سایت درحالی بود دمشون گرم.هرچند محصولاتشون خیلی کمه.در کل فروشگاهها تو ایران با یه فروشگاه خوب فاصله زیادی دارن

  9. حسین گفت:

    سلام وقت تون بخیر
    پیشنهاد میکنم یه بار از نوداران خرید کنید سرعت عالی کیفیت جنسشم خوب هست در کل تجربه خوبی داشتم

  10. علی گفت:

    برای خرید محصولات تاسیسات شاید به جرات بشه گفت صفا کالا خیلی خوب کار می کنه پشتبانی عالی حیف که محصولاتش کامل نیست

  11. مهدی گفت:

    من از فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت چندتا خرید داشتم ، بد نبود از کیفیت و قیمتاش راضی بودم فقط یکم دیر به دستم رسید که اونم به این خاطر بود که با پست فرستاده بود

  12. محمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.ببخشید میشه ی مقداری از بهترین محصولات ک راحت تر(به فروش میرسد)و سود بهتری دارد را معرفی نمیایید با تشکر

  13. مجید گفت:

    اکثر فروشگاه های اینترنتی خودشون انبار ندارن و بعد از خرید مشتری اون کالا رو از جاهای دیگه تهیه میکنن
    فقط دو تا فروشگاه تو کشور هست که انبار دارن و کالا رو میذارن تو انبار یکیشون دیجی کالا دومی هم فروشگاه کفش ژالان
    البته دیجی کالا چند وقتی هست که داره به سبک بقیه کار میکنه

  14. مسی گفت:

    من به واسطه شغلم لوازم کامپیوتری از سایت های زیادی خرید کردم اما متاسفانه هیچکدوم نه از نظر گارانتی نه مرجوعی درست عمل نمیکنن بارها مجبور شدم خسارت مشتری و از جیب پرداخت کنم و کالای نو خریده رو دادم گارانتی اما اصلا برنگردوندن بعد ۱ سال
    بخاطر همین هرگز برای خرید شخصی از اینترنت استفاده نمیکنم و با همون شیوه قدیمی خرید میکنم
    بدلیل عدم رضایت و اطمینان به فروشگاه های اینترنتی ایران!!!!
    ایران هنوز خدمات رسانی اینترنتی و بلد نیستن فروشگاهاش و فقط به فکر جیب خودشون هستن
    هیچ فرشگاهی واقعا خوب نیست و اکثرا تو چند بخش ضعف دارن

  15. زینب گفت:

    سایت ایران تایمر ، مخصوص فروش ساعت بسیارعالی است. و من واقعاً راضی بودم. کالای مرغوب و اصل با قیمت مناسب، و اینکه پاسخگویی مسئولین سایت بسیار خوب بود. یکمرتبه هم من ساعت بند چرمی قهوه ای میخواستم، اشتباهاً برام سیاه فرستادند، به مخض اینکه اطلاع دادم بهشون در اسرع وقت مرجوع کردند. بدون اینکه اذیت بشم.

  16. ماهی روز گفت:

    فروشگاه ماهی روز فروش آنلاین ماهی و میگو تازه جنوب و ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور

  17. weblog.com.co گفت:

    من از همه سیستمهای وبلاگ دهی بازدید کرده ام و داخلشون ثبت نام و استفاده کرده ام
    هر کدمشون یه ویژگی داره یکی سرعت یکی امنیت یکی قالب یکی کاربری و گرافیک یکی امکانات

  18. علیپور گفت:

    یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشرو در زمینه ارائه تجهیزات ترافیکی و ایمنی و آتش نشانی

  19. حسین گفت:

    برخی معایب و ایرادات دیجی کالا به تجربه شخصی:

    ۱- فروش اجناس کیفیت پایین در بخش فروش ویژه؛
    ۲- عدم پاسخگویی و پشتیبانی و حمایت مناسب مصرف‌کننده حتی در حد یک فروشگاه کوچک؛
    ۳- عدم درج اطلاعات درست و صادقانه در سایت در برخی موارد؛
    ۴- فروش به قیمت بالاتر از برخی فروشگاه‌‌ها در موارد بسیار؛
    ۵- فروش کالای بازشده یا دست‌دوم به‌جای کالای نو در برخی موارد؛

    فاکتور تمامی خریدهای زیر رو دارم.

    ۱- خرید بالش طبی مارک هوشمند در فروش ویژه: متأسفانه به تعداد بالا برای خودم و اقوام گرفتم فقط به خاطر اینکه دو هفته قبل یکی از اقوام همون مدل رو از فروشگاهی در شهر خریده و بسیار خوب و انعطاف‌پذیر بود. ولی تمام بالش‌هایی که دیجی کالا فرستاد و دقیقاً همون مدل بود، سفت و نامناسب بودن. انگار شرکت‌ها تولیدات معیوب و بنجل خودشون رو به دیجی‌کالا میدن که فروش ویژه بزنه. به دیجی کالا گفتم، اون‌ها هم گفتند خرید بیش از سه عدد رو پس نمی‌گیریم.

    ۲- خرید هدفون بی‌سیم جبرا برای گوشی در فروش ویژه: به قیمت بالای ۷۹ هزار تومان به تعداد ۸ عدد که ۶ مورد در کمتر از سه ماه خراب شدند!!! (یکی از بدترین خریدهای عمرم) یا این مارک مزخرف هست و یا مثل بالش هوشمند، دیجی‌کالا جنس‌های بنجل رو فروش ویژه می‌زنه.
    ۳- خرید گوشی آلکاتل با گارانتی یاس در فروش ویژه: اسم تماس‌گیرنده رو از آخر به اول و حروف رو جدا نشون میده. تماس با شرکت بی‌مسئولیت گارانتی کننده (یاس) هیچ کمکی نکرد. توی سایت دیجی‌کالا کامنت گذاشتم، ایمیل دادم، تلفنی هم بهشون گفتم ولی ترتیب اثر ندادند!!!
    ۴- خرید مسواک برقی اورال بی با گارانتی شرکت تهران بوران در فروش ویژه: سری مسواک سفت و خشک بود و چندین ماه منتظر موندم تا شرکت بی‌مسئولیت مذکور سری مناسب لثه‌های حساس رو وارد کنه!!!
    ۵- خرید اسپیکر بی‌سیم موزیک انجل در فروش ویژه: باوجوداینکه بسیار به‌ندرت و فقط توی خونه ازش استفاده می‌کردم (موقع تماشای فیلم به لپ‌تاپ وصل می‌کردم) و بسیار هم مراقبش بودم بعد از یک سال خراب شد!
    ۶- خرید فلش دیسک Adata در فروش ویژه: در عمرم فلش دیسک به این کندی ندیدم و انداختم توی سطل آشغال.
    ۷- خرید مموری کداک در فروش ویژه: هم کند بود و هم در گوشی شناسایی نشد.
    ۸- دو بار خرید لپ‌تاپ در فروش ویژه: هر دو بار برگشت دادم. یک بار در سایت دیجی‌کالا نوشته بود گارانتی یک ساله ویستا که وقتی دستم رسید فقط سه ماه گارانتی مونده بود. دیجی‌کالا گفت ما پاسخگو هستیم! ولی خود ویستا گفت فقط به مدت باقیمانده (۳ ماه) پشتیبانی می‌کنیم! لپ‌تاپ دیگه رو هم سایت دیجی‌کالا گارانتی دو ساله نوشته بود درحالیکه گارانتی یک ساله بود!
    ۹- خرید دو عدد باتری قلمی شارژی سونی به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان که متأسفانه همون مدل رو فروشگاه شهر به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان داشت! ۲۰ درصد گرونتر در دیجی کالا
    ۱۰- بدتر از همه خرید هارد اکسترنال که وقتی دستم رسید متوجه شدم دست دوم هست و برگشت دادم! البته یه کاربر معمولی شاید متوجه نمی‌شد.

    • Sina گفت:

      دوست عزیز این چیزا رو از کجا در آوردی ؟ قشنگ معلومه بیخود داری تخریب میکنی ! اگه خرید کردی جنس بد بوده چرا باز خرید کردی؟؟؟پاسخگویی و امکانات های دیجی کالا رو هیچ جا نداره

    • الهام گفت:

      من sony xa ultra از بامیلو خریدم جعبه باز شده بود پیکسل سوخته آدم های کثیفی هستند! از دیجی استایل خرید کردم یک ماه به درد سر افتادم نیم بوت معیوب! جعبرو که باز کردم کاغذای داخلش یک طرف بیرون افتاده بود نیم بوت ها چروکیده و له شده هیچ جبرانی هم نکردند یک ماه عذاب!

  20. لاله گفت:

    من از می شاپ تی وی خرید کردم قرار بود حداکثربعد۷۲ساعت بدستم برسه الان ۱۰روزه بدستم نرسیده که هیچ جواب ایمیلم هم نمیدن

1 2 3

دیدگاهتان را بیان فرمایید :

اطلاع رسانی

آیا می دانستید که می توان با کمک سامانه نظرسنجی ساز "پرسش کن، پاسخ بگیر، تحلیل کن" به راحتی نظرات و ایده های مشتریان خود را دریافت کنید؟

فقط کافیست با استفاده از لینک زیر عضو شوید و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

 


تاریخچه فروشگاه اینترنتی:

اولین بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد[۱] در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد. و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت آمازون. کام و سال ۱۹۹۶ شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند.