loading

هشدار!

به منظور طراحی پرسشنامه شما می بایست ایمیل و شماره تلفن همراه خود را دربخش ناحیه کاربری فعال نمایید.

توجه!

نظر شما با موفقیت ذخیره شد لطفا منتظر تایید مدیر باشید

نظرسنجی بهترین فروشگاه اینترنتی سال 95 ایران

در حال اجرا ...
1.
2.
3.
نتایج و جمع بندی نظرسنجی

پرسشنامه پیش رو در مرحله نظرسنجی می باشد. پس از اتمام آن نتایج آماری در همین بخش تحلیل خواهد شد.

به منظور درج دیدگاهای خود در این مورد از بخش پایین همین صفحه استفاده نمایید.

 

دیدگاه ها در مورد "نظرسنجی بهترین فروشگاه اینترنتی سال ۹۵ ایران"

  1. حسین گفت:

    برخی معایب و ایرادات دیجی کالا به تجربه شخصی:

    ۱- فروش اجناس کیفیت پایین در بخش فروش ویژه؛
    ۲- عدم پاسخگویی و پشتیبانی و حمایت مناسب مصرف‌کننده حتی در حد یک فروشگاه کوچک؛
    ۳- عدم درج اطلاعات درست و صادقانه در سایت در برخی موارد؛
    ۴- فروش به قیمت بالاتر از برخی فروشگاه‌‌ها در موارد بسیار؛
    ۵- فروش کالای بازشده یا دست‌دوم به‌جای کالای نو در برخی موارد؛

    فاکتور تمامی خریدهای زیر رو دارم.

    ۱- خرید بالش طبی مارک هوشمند در فروش ویژه: متأسفانه به تعداد بالا برای خودم و اقوام گرفتم فقط به خاطر اینکه دو هفته قبل یکی از اقوام همون مدل رو از فروشگاهی در شهر خریده و بسیار خوب و انعطاف‌پذیر بود. ولی تمام بالش‌هایی که دیجی کالا فرستاد و دقیقاً همون مدل بود، سفت و نامناسب بودن. انگار شرکت‌ها تولیدات معیوب و بنجل خودشون رو به دیجی‌کالا میدن که فروش ویژه بزنه. به دیجی کالا گفتم، اون‌ها هم گفتند خرید بیش از سه عدد رو پس نمی‌گیریم.

    ۲- خرید هدفون بی‌سیم جبرا برای گوشی در فروش ویژه: به قیمت بالای ۷۹ هزار تومان به تعداد ۸ عدد که ۶ مورد در کمتر از سه ماه خراب شدند!!! (یکی از بدترین خریدهای عمرم) یا این مارک مزخرف هست و یا مثل بالش هوشمند، دیجی‌کالا جنس‌های بنجل رو فروش ویژه می‌زنه.
    ۳- خرید گوشی آلکاتل با گارانتی یاس در فروش ویژه: اسم تماس‌گیرنده رو از آخر به اول و حروف رو جدا نشون میده. تماس با شرکت بی‌مسئولیت گارانتی کننده (یاس) هیچ کمکی نکرد. توی سایت دیجی‌کالا کامنت گذاشتم، ایمیل دادم، تلفنی هم بهشون گفتم ولی ترتیب اثر ندادند!!!
    ۴- خرید مسواک برقی اورال بی با گارانتی شرکت تهران بوران در فروش ویژه: سری مسواک سفت و خشک بود و چندین ماه منتظر موندم تا شرکت بی‌مسئولیت مذکور سری مناسب لثه‌های حساس رو وارد کنه!!!
    ۵- خرید اسپیکر بی‌سیم موزیک انجل در فروش ویژه: باوجوداینکه بسیار به‌ندرت و فقط توی خونه ازش استفاده می‌کردم (موقع تماشای فیلم به لپ‌تاپ وصل می‌کردم) و بسیار هم مراقبش بودم بعد از یک سال خراب شد!
    ۶- خرید فلش دیسک Adata در فروش ویژه: در عمرم فلش دیسک به این کندی ندیدم و انداختم توی سطل آشغال.
    ۷- خرید مموری کداک در فروش ویژه: هم کند بود و هم در گوشی شناسایی نشد.
    ۸- دو بار خرید لپ‌تاپ در فروش ویژه: هر دو بار برگشت دادم. یک بار در سایت دیجی‌کالا نوشته بود گارانتی یک ساله ویستا که وقتی دستم رسید فقط سه ماه گارانتی مونده بود. دیجی‌کالا گفت ما پاسخگو هستیم! ولی خود ویستا گفت فقط به مدت باقیمانده (۳ ماه) پشتیبانی می‌کنیم! لپ‌تاپ دیگه رو هم سایت دیجی‌کالا گارانتی دو ساله نوشته بود درحالیکه گارانتی یک ساله بود!
    ۹- خرید دو عدد باتری قلمی شارژی سونی به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان که متأسفانه همون مدل رو فروشگاه شهر به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان داشت! ۲۰ درصد گرونتر در دیجی کالا
    ۱۰- بدتر از همه خرید هارد اکسترنال که وقتی دستم رسید متوجه شدم دست دوم هست و برگشت دادم! البته یه کاربر معمولی شاید متوجه نمی‌شد.

  2. لاله گفت:

    من از می شاپ تی وی خرید کردم قرار بود حداکثربعد۷۲ساعت بدستم برسه الان ۱۰روزه بدستم نرسیده که هیچ جواب ایمیلم هم نمیدن

  3. محمود گفت:

    به نظر من بهترین سایت فروشگاهی در زمینه کفش سایت ژالان هست هم پشتیبانی عالی دارن و هم تمام کالاهاشون دارای گارانتی هست ارسال و تعویض تمامی کالاهاشون هم رایگانه
    تو این زمینه حرف اول رو میزنن

  4. محمدرضا گفت:

    من از سایت باکسار چندین بار کفش خریدم و مشتری ثابتشون هستم تو حوزه کیف کفش به نظرم عالی هستن هم نحوه مشتری مداریشون و هم کالاهاشون ارزش خرید رو داره

  5. محمد گفت:

    هم میهنان عزیز به هیچ عنوان از سایت زنبیل خریداری نکنید دور از جون به غلط کردن میفتید با یک بار خرید کردن تجربه تلخی به یادگار گذاشتن فقط پول اول بگیرن مهمه واسشون بعدش خودتون باید بیفتید دنبال خریداتون
    یه مشت آکله هم تو جوابدهی شون جمع کردن که بدرد کار دیگه میخورن

    توصیه بنده را جدی بگیرید و گرنه پشیمان میشوید

  6. زهرا قاسمی گفت:

    یکبار موتور ساعت از فروشگاه اینترنتی هپی کالا خرید سریع و با قیمت مناسب به دستم رسید فقط از لحاظ بسته بندی کمی ضعیف عمل میکنه و بیشتر قطعات و لوازم ساعت داره اگه تنوع کالاش بیشتر بشه امیدی هست

  7. علی گفت:

    من چند روز پیش از فروشگاه موبوتک یه گوشی همراه خریدم. قیمت و سرعت ارسالشون خوب بود ولی چند روز طول کشید تا بتونم باهاشون مستقیم ارتباط داشته باشم و جواب سوالم رو بگیرم. تو سایتشون پیغام گذاشتم، ایمیل زدم. با بخش پشتیبانی تماس گرفتم و حتی به دفترشون زنگ زدم ولی کسی پاسخگو نبود تا اینکه بعد از حدود یک هفته تونستم باهاشون ارتباط بگیرم.
    سوال ساده ای داشتم که حل شد ولی فکر میکنم اگر کسی مشکل جدی تری داشته باشه، حتما به مشکل میخوره باهاشون.

  8. بانو گفت:

    سلام به همگی
    لطفا مواظب شرکتی به اسم سبزآریا باشید ۴تا کالای به دردنخور رو باکلک وحقه به مشتری میفروشن باوعده وعید اینکه ۵۰درصدتخفیف خورده و درقرعه کشی شرکت داده میشید و…
    بعدهم هیچ خبری از چیزایی که گفتن نیست

  9. بهناز گفت:

    من یه اتو مو از فروشگاه زنبیل به قیمت ۲۶۰ تومان خریدم.از وقتی باز کردم اتو مو خراب بود و موهامو میکند.وقتی هم به فروشگاه زنبیل زنگ زدم گفتند به ما ربطی نداره خرابه و هیچ کاری نمیکنیم و میخواستی در جعبه را باز نکنی استفاده کنی .و حالا که باز کردی مرجوع نمیکنیم
    لطفا این را حتما بگذارید.

  10. حسن دیلم گفت:

    فروشگاه اینترنتی زنبیل را اصلا” توصیه نمیکنم، اصلا” عملکردشون با قوانینی که در سایت نوشته اند متفاوته، گول تبلیغات آنها را نخورید که به احتمال قوی متضرر میشوید.
    من اقدام کردم برای خرید تشک، از من تعهد گرفتند که کالا مرجوعی نمی باشد، مطابق با قوانین آنها مبلغ ده درصد پرداخت کردم که مابقی را در زمان نحویل کالا در محل پرداخت کنم، پول که به حسابشون نشست بهانه آوردند که باید کل مبلغ را پرداخت کنید تا کالا را بفرستیم،
    سفارش را کنسل کردم و البته اصلا” هم نپذیرفتند که کارشون ایراد داشته و رفتار غیر حرفه ایی دا شته اند، حالا معلوم نیست چه مدتی باید منتطر بمونم تا پولم را مرجوع کنند.

  11. علی گفت:

    فروشگاه بامیلو شاید از نظر قیمتی یکم بهتر از دیجی کالا باشه ولی کیفیت اجناس دیجی کالا یه سرو گردن بالاتر از باملو

  12. تقوی گفت:

    من چندین بار از گنج کالا خرید کردم واقعا عالیه

  13. سعید گفت:

    سایت بامیلو خیلی بد می باشد من خواهیم چند بار خرید کرده و محصول مشکل داشته اما اصلا پاسخگو نبودند. خیلی از محصولاتش هم چینی هست.

  14. مهسا گفت:

    من از فروشگاه اینترنتی تیک تاک خرید میکنم هم از لحاظ قیمت هم از لحاظ کیفیت وسرعت ارسال عالیه

  15. حمید گفت:

    من از فروشگاه صدف لپ تاپ خریدم خیلی خوب بود هم از نظر قیمت هم کیفیت

  16. وحید گفت:

    مشخصه که قدرتمندترین و بزرگترین سایت خرید اینترنتی تو خاورمیانه دیجی کالاست،اگه ارسال قوی تر بشه از این که هست عالی تر میشه.

  17. Dorsa گفت:

    اگر کسی اطلاعات یا تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی با سابقه و خیلی معروف، مثل آمازون یا علی بابا رو داشته باشه و آدم منصفی باشه، حتما اذعان میکنه که دیجی کالا از نظر سرویس دهی بهتر و بالاتر از حتی شرکت های خارجی عمل میکنه، آرزوی موفقیت برای این برند ملی و ایرانی دارم.

  18. حسن آقا گفت:

    چقدر سایت بامیلو ضعیفه. یبار سفارش دادم بعد از دو روز زنگ زدم گفتن امروز یا فردا ممکنه برسه. انگار مسئول خرید دارن میرن بازار خرید میکنه هر سفارش میگیرن. اخه اقا مگه مجبوری بری سایت بزنی ولی محصول رو نداری

دیدگاهتان را بیان فرمایید :

اطلاع رسانی

آیا می دانستید که می توان با کمک سامانه نظرسنجی ساز "پرسش کن، پاسخ بگیر، تحلیل کن" به راحتی نظرات و ایده های مشتریان خود را دریافت کنید؟

فقط کافیست با استفاده از لینک زیر عضو شوید و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

 


تاریخچه فروشگاه اینترنتی:

اولین بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد[۱] در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد. و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت آمازون. کام و سال ۱۹۹۶ شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند.